julafton om en vecka?

stämmer det värkligen, känns helt sjukt!
Tiden går värkligen inte sakta.............

Först tänker jag bara säga att det är fritt fram att komentera i bloggen, jag bits inte!
Har du några tankar, funderingar eller önskemål: så komentera!



jag tänkte att jag skulle berätta lite om mig, saker som kan vara kul att veta:

Jag heter Hanna och är 12 år, fyller 13 i Februari.
 Mitt största intresse är att sjunga och jag har spelat in en skiva, för ungefär 1 år sedan.
Jag skriver även egna låtar.
Att sjunga är inte mitt ända intresse utan jag spelar även fotboll, och jag har världens bästa lag! <3
Och jag dansar 1 gång i veckan, funkjazz....
Jag har 2 bröder och en hund och självklart en mamma och en pappa.

Fem snabba:

Coca Cola / Fanta
Katt /  hund
Hemmakväll
/ fest
Kompisar / kärlek (BÅDA)
Bloggen / MSN

Har du några frågor, så komentera.
__________________________________________________________________

Onsdagen den 17 December:

Innebandy tunering i skolan, det gick jätte bra!
Vi vann hela skiten!
Jag skulle skuta straff i fölängning,
- Jag som aldrig har spelat innebandy!
- JAG SATTE DEN? :O
haha, ibland har man tur! :)

Nu ska jag bara slappa..
Som vanligt ?
Lägga mig i sängen och läsa en bok, varför inte? :)

Ha det bra,

LOVE  HANNA









komentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0