Mitt...........

..........2008!

Ja, nu är det 2 timmar kvar, sen smäller det!
Det ska bli så härligt med ett nytt år.
Eller vad tycker ni?
!

Jag har sammanfattat mitt 2008
allt som hände, fast det är ju klart att man inte kommer ihåg allting!

Januari:
Hände inte så mycket i Januari ?

Februari:
Jag fyllde år, blev väldigt mkt överaskningar! Det gillar jag :)

Mars:
Hände välldigt mkt med vänner och sånt.

April:
Ingenting hände typ i April? :)

Maj:
 Agif 100-år .
Hände något jag aldrig varit med om innan
, förlora någon man värkligen älskar,
 se någon man älskar gråta,
som man aldrig har sätt gråta innan,

Juni:
Begravning, en sorglig månad,
sjöng även på begravningen. <3,
sommarlov!
Var mycket av min tid uppe i Torp med tessan,
hos alla hästar.

Juli:
Åkte till Åland med mormor och
åkte till stockholm med mamma och
 åkte till öland med tessan.

Augusti:
Elitfönster cup med laget,
rix fm festival,
öland med tessan igen,
började skolan efter ett härligt sommarlov!

September:
Hände inget speciellt,
skola bara och spelade ganska mycket matcher.
Och så fick jag reda på att vi skulle till
Spanien ( Gran Canaria )

Oktober:
Sjöng för 4-6;an :)
Det var den månaden då allt hände,
en månad jag helst glömmer,
 nu vet jag hur det känns.
Vi hade iallafall disco.

November:
En jätte lyckad tjejkväll hos märta,
som man aldrig glömmer,
 SmpSparken
 och så fixade jag den här bloggen :)

December:
En riktigt mysig månad,
Sjöng på Lucian. :)
julafton med många fina paket, och ah... Nyår! (y)


Hur var erat 2008?


Nu ska jag gå ner lajte, mysa och snacka en stund med alla!
Sen blir det att skåla för det nya året och skjuta raketer!

BILDER KOMMER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0