Önskelista........

Vad önskar ni er i julklapp?
En Ipod är ett måste, jag fick min älsklingsipod förra året, Ipod nano. <3


Vad står högst upp på önskelistan i år?

Högst upp på min önskelista står det:
Digitalkamera!

Jag behöver värkligen en ny, speciellt när vi ska utomlands, så det blir fina bilder.



Igår så åt jag pizza med Elin, Filippa och Emilia, det va jätte mysigt.
Sen gick vi hem till Emilia och kollade på film.
Sen så skulle jag hem, o då hade jag glömt nyckel.
Så jag gick in till världens bästa granne (y)
så fikade jag lite där och så.
Sen när mamma och pappa kom hem så skulle vi på glöggparty typ? :p
Sen resten av kvällen kollade jag  på film....


Och idag...
ja, idag har jag bara slappat och slagit in lite paket!

Nu ska jag kolla på Jönssonligan!
Den är bäst!


Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0