Söndag och Jullov.

Ja, det finns ju mycket mer att säga........
Det är mysigt med jullov,
vakna på söndagen och inte känna:
- ooonej, imorgon är det skola!
____________________________________


Idag vid klockan fyra så kom Felicia.
Det var igentligen meningen att vi skulle kolla på innebandy,
men när vi väl kom fram till sporthallen så träffade vi filippa,
som sa att dom redan hade åkt ut ur cupen.
Så vi följde med filippa hem :)
det va mysigt!
Mycket skratt iallafall!

Ikväll kom jag självklart på att jag hade missat Gossip Girl?
Typiskt,
Men sen kollade jag i tidningen och då var det inte äns det idag !
Både tur och otur,
<3


Nehe, nu ska jag kolla på tv eller något annat mysigt,
vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0