Vem är igentligen Hanna?


F
ör ett tag sedan så skrev jag lite om mig själv i ett inlägg,
 men jag hade tänkt att utväckla det hela lite.

HÄRLIGAHANNA:
Jag heter Hanna som ni nog redan förstår.
Fyller 13 i februari.
Jag bor i ett hus med min mamma, pappa, mina 2 bröder och en hund på 4 år.
På min fritid spelar jag fotboll med mitt underbara lag,
spelade tidigare med 95;or , men nu spelar vi med 97;or .
Jag dansar även funkjazz på måndagar, och jag älskar att lära mig nya coola danssteg.
Jag har tidigare dansat Street, Jazz och Show.

När jag inte dansar eller spelar fotboll är jag med mina söta vänner.
Eller sjunger för min omgivning,
Jag älskar att sjunga och har gjort i hela mitt liv.
Skriver även egna låtar och har spelat in en skiva.

Jag går då i 6an och är äldst på skolan,
ska byta skola nästa år.
_________________________________________________________________________________

Hoppas ni fick svar på era frågor.
Komentera annars.

Love you all!
puss


Kommentarer
Postat av: Filippa

i love you gullunge <3

2008-12-21 @ 09:37:02
Postat av: HärligaHanna

Tack filippa, du gör min dag! <3

2008-12-21 @ 10:03:52
URL: http://harligahanna.blogg.se/hej
Postat av: filippa

du gör min dag sötnos <3

2008-12-22 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0