En mysig söndag.....





Man vaknar på morgonen av att solen skiner in igenom fönstret,
sen så stiger man upp och se den härliga snön, det är mysigt! :)
Eller vad tycker ni?

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt, slappat bara!
det är skönt att göra det på söndagarna, kolla på en film och bara ta det helt lugnt.
innan var jag faktiskt ute en sväng,
jag och min mami gick med min hund en lajten sväng (:
och nu såå lyssnar jag på musik!
DAGENS LÅT : This is the life

Hur mår ni en sån här mysig söndag då? :)
förövrigt är det bra med mig, förskylld bara!
Imorgon är det skola, enligt mig så ska det inte bli alls kul :(

Vad tycker ni föresten om mitt röda mysiga nagelack ifrån H&M?
 By H&M
(bilden är lite suddig, kameran är lite konstig)
- Jag gillar H&M;s nagelack..
finns så coola färger, mitt nästa inköp tror jag kommer bli ett lila och ett orange!

Jaha, ikväll blir det Gossip Girl .
I LOVE IT!
Jag bara älskar Blake Livelys stil!
hon är fantastisk, otroligt söt och snygg!!!!
<3

Glöm inte att kolla på Gossip Girl och Andra Avenyn ikväll!


Ha det så jätte bra, så ses vi när vi ses!
LOVE


btw, det kommer komma upp lite roliga överaskningar och nyheter här på bloggen!
håll utkik. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0