Fredag = mys och idol!










IDOLERNA
Johan Robin Alice Och Kevin är kvar i idol!
vem åker ut ikväll?
- Själv har jag ingen aning, men johan tror jag det blir ;o
Somsagt, förra veckan så blev jag glad när Johan inte åkte ut, jag vet inte varför...
Men denna veckan så vill jag faktiskt ha kvar alla igentligen, men det måste nog bli Johan.

( VISST ÄR ROBIN SNYGG???) <3

Idag fick vi våra skolkataloger, både bra och dåligt haha (:
Så firade vi advent sen slutade vi 20 i 1! ;d
Idag och ikväll ska jag slappa.
Hade chansen att följa med och kolla på hockey, men jag orkar inte (: ,, hahaha!

Ingen som är intressenrad av tävlingen ?


ha'de
Pusspuss!
LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0