hmm..?



TÄVLINGSDAGS! (se längst ner i inlägget)




Snön ?
Ja, den är redan borta.
det är det jag hatar med vintern...
Snön varar i någon vecka.
Hur är det med er då?
- med mig är det bara bra..
fortfarande förskylld bara, annars är allt perfekto,
fast det är klart , allt är inte perfekt så! :D
hihih!(:

MIN DAG TODAY:

mamma väckte mig runt 7, visst är det hemskt  ??
sen skola iallafall, det va helt OK.
efter skolan har jag bara tagit det lugnt.
Inga läxor idag, soft! (;

btw, förlåt för att jag inte ha bloggat på 2 dagar.
Jag har nämligen inget nytt att berätta, då blir ju ingenting kul.




TÄVLING
nu är det äntligen dags för en tävling, jag kommer faktiskt att ha lite tävlingar då och då.
Den här tävlingen går ut på att man ska kolla och komentera bloggen OFTA
Finaste komentaren vinner + att vinnaren ska kolla bloggen ofta, och komentera inläggen...
PRIS
Jag kommer inte ha något speciellt  pris, utan bara att jag kommer lägga upp en bild och skriva lite om vinnaren!



Skulle vara kul om så många som möjligt visar intresse för det här!
Lycka till, kramkram!
love



Kommentarer
Postat av: Emmaa Berg

Fin bild hanna<3



2008-11-26 @ 21:22:29
Postat av: Anonym

Hur söt får man va din lilla gullunge <33

2008-12-04 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0