2 FEBRUARI.

Idag skiner solen igen, super skönt!
Idag har jag solat o badat hela dagen.
Jag har faktiskt inte gjort ngt mer, haha!
Vad har ni gjort idag?
På onsdag åker jag hem.. mm..
Det har varit så underbart här!
Sola och bada!
Skulle gärna tagit med vädret hem kanske?

Mina planer i veckan:
Mån - Solar och badar ( idag )
Tis- Sola och bada, marknad.
Ons- Åka hem, stiga upp vid halv 5!
Tors- Skola, träffa alla underbara igen!
Fre- Skola, slappa , packa upp...
Lör - packa upp, kompisar kanske? :)
Sön- Ingen aning,

Nu ska jag nog spara min internet tid .
vi ses väll ?


Kommentarer
Postat av: tessan

sön- träffa tessan , kanske ;D<3

2009-02-06 @ 20:55:27
URL: http://letssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0