Alltid lika glad!

Oh, kvällen igår var kanon, det var verkligen jätte kul :)
Vi åt mat, kollade på tv + film, sjöng karaoke m.m! :D
och skrattade , självklart!
Tack för igår tjejer!



hmm, idag vaknade jag vid halv 12.
Så jag åt frukost o kollade på tv, sen har jag inte gjort så mycket mer.
Nu har jag precis duschat o klätt på mig, ska kolla på Nyårsrevyn om 1 timme, så vi åker om 10 min!
Det sägs att den ska vara sjukt bra, min lärare är med, han är jätte duktig på att sjunga!

Ja, och så här ser jag ut idag ........



Alltid lika glad när man loggar in, för att det är så många som läser och komenterar.
Tacktacktack, :)
Ett stort hjärta till er.


Nej, nu ska  vi åka..
Vi hörs sen, så berättar jag mer om nyårsrevyn.
Och ni får lite bättre bilder. :)

glöm inte att komentera och följa mig med bloglovin

kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pöss!

2009-01-06 @ 15:54:24
Postat av: millan

sjukt kul!! <33

2009-01-06 @ 19:23:05
URL: http://millzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0