Äntligen....

Åh, jag har försökt typ hela morgonen att logga in på min blogg.
Men det har inte funkat.
Det har bara kommit upp '' sidan kan inte visas''
Har det gjort så för er med? Eller är det bara för mig?!
Man blir ju ganska sur!
Men nu tillslut funkade det, skönt.
Jag såg  nu att det var ganska många som kollade på Let's dance igår.
Jag tyckte att Morgan och Blondinbella var riktigt bra!
Laila, från idoljuryn var väll duktig, eller vad tycker ni?

Och såhär ser jag ut idag:


♥ Lång kofta, - ullared.
♥ Jeans, - Lindex.
♥ Vitt linne, - Lindex

Nej, nu måste jag dra på mig ett par skor o min mysiga jaka.
Jag ska gå med min hund en runda,
senare ska vi åka till mormor o fika.
Jag bloggar mer senare.
You Make My Day
Love Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: tack så jättemkt :)

2009-01-10 @ 14:38:32
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; ja de var han :D åh tack så mycket!! vad glad jag blir. din var också fin :D <3

2009-01-10 @ 18:00:32
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0