Dagens.....................

dagens låt: When I grow up - PCD.
dagens klädsel: Jeans innan, mjukisbyxor nu.
dagens skor: Uggs! <3
dagens frisyr:
flätor.
dagens mat: potatismos + skolmaten.
dagens planer: sova!
dagens vill ha: pengar, jatack!
dagens saknad: Tessan, felicia x2
dagens tråkigaste: Matte lektion.
dagens köp: ingenting, :)
dagens godis: ingenting, duktigt av mig.
dagens mående: glad, men trött.
dagens äckligaste: ingenting.
dagens sötaste: Filippa o sitt mistänksamma smile!
dagens komplimang: en söt komentar!
dagens kärlek: mina syskon? :O
dagens dryck: julmust!
dagens telefonsamtal: inget!


Kommentarer
Postat av: emms

Ååh, nej tyvärr asså! Du skulle gärna fått, men det är lite sent! Men det kommer flera gånger, väldigt snart asså! Då kan jag meddela dig Hanna!

:D

2009-01-09 @ 08:00:13
URL: http://everythingaboutemma.blogg.se/
Postat av: Filippa

mitt smile ! :)

2009-01-09 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0