Ni som läste förra inlägget vet att jag har slingat håret, ljusa slingor.



Usch, jag hatar verkligen mina lockar.
Det  finns så många som är har riktigt fina lockar,
som ser bra ut i det, kolla bara in Mary-Kate och Ashley här
Jag passar verkligen inte i lockar, det är anledningen till att jag alltid plattar det..
Just nu, tänker jag spara mitt hår så jag får långt fint hår, då kanske mina lockar blir finare ?
Fast missförstå mig inte, ibland kan jag älska mina lockar, dom kan vara jätte fina ibland.
Men mitt ansikte o lockar passar inte ihop ?
Ni ska få en riktig bild på mina lockar ngn gång.
Jag lovar.
Nu tillbaka till färgningen,
vad tycker ni ?
Ni ser säkert ingen skillnad, för det är inte  så mycket skillnad.
bara det att det är lite ljusare och så.

Vad händer ikväll då?
Är det något bra på TV ? ♥

näh, nu ska jag fixa massa bloggar + headers, vi ses sötnosar!
slängkyss!♥

och hörni,
ni får hemskt gärna komentera, men skriv erat namn åtminstonde.


Kommentarer
Postat av: daniella

du är så söt hanna

<3

2009-01-17 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0