Första Skoldagen!....

Det var väll helt okej, ändå?
Eller?
Min dag har iallafall varit helt okej,
Dagen gick fort trots allt.
Vi hade lite olika ämmnen,
sen på idrottslektionen pratade vi om en fotbollscup som vi ska vara med i.
Spela första matchen redan  nästa vecka!
ååhh, sjukt kul!

Och jag vill bara säga tack till er som har kollat min blogg den senaste tiden,
man märker att det blir mindre folk som kollar bloggen nu när skolan börjar, det är inte så kul!
Jag som har tyckt att det har varit så härligt att blogga när så många läser,
förra inlägget med frågorna , fick jag inte en ända komentar :(
ändå låg statistiken på 90.

Nej, nu är det dax för mat!

btw, visst är det skönt att ta på sig mjukisbyxor o en härlig tröja efter skolan?
Jag har typ 12 mjukisbyxor!



YOU'RE THE BEST!
love hanna.


Kommentarer
Postat av: C Y R E U S

TACK SÅ JÄTTE MYCKET=D<33

2009-01-08 @ 18:23:32
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Anonym

as söt där eller vad ? ;d





skolan gick ju toppen idag :) kul oxå :) <3 puss hun!

2009-01-08 @ 19:32:10
Postat av: Anonym

as söt unge där, ja ;d

i <3 you.



skolan idag = (y)

<3





kaaaapa ! :D

2009-01-08 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0