Fotbollsträning !

Äntligen är det dags att börja med fotbollen igen, åh..
Jag har saknat det så jätte mkt.
Man har ju ett sånt underbart lag!
Så det blir ingen dagens outfit än på ett tag, för jag ska snart springa ner till träningen i mina mjukisbyxor.

Och, ja.
Nu är det helt plötsligt söndag!
Och skola! :(
Sofie åker till Spanien på onsdag, sen åker jag nästa vecka.
Så vi träffas på flygplatsen. ♥

 Nähä, nu ska jag packa ner mina träningskläder!
Vi hörs senare, med dagens outfit!

Glöm inte att svara på dom viktiga frågorna,
och att du kan synas i min blogg!♥


You Make My Day
Love From Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: idaaa

spelar också fotboll :D vilket lag spelar du i ? :)

2009-01-11 @ 16:01:42
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0