Fredag.....

Äntligen fredag, dagarna går så fort nu!
Det är inte klokt.
Det var ju nyss onsdag ?
Och snart är det dags för mig att åka till Spanien! ( fick passen idag, usch!)
Slipper det här hemska vädret.
Den mysiga snön har regnat bort!
Regn och blask, det är inte alls kul.
Eller vad tycker ni?
Idag har jag varit en stund med några kompisar, hos filippa.
(slutade skolan vid 1)
Det va jätte mysigt. <3
Oh, jusste imorgon ska jag nog slinga håret, min hårfärg är värkligen ful på vintern.
Ljusa slingor blir det (y) ?
Nähä, nu ska jag fixa kläder som jag ska ha med mig till Spanien.

( bild
såhär så jag ut idag, efter skolan. Mobil bild ;s )
Kommer lite bilder på kläder + '' kläderfrågor ''
Puss på er sötnosar.



♥ Jacka - Sporthörnan.
♥ Jeans - H&M
♥ Uggs - Din sko.
Övrigt:
Skolväska.
Vantar
halsduk (inte på mig) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0