Grammisgalan.....

Någon mer än jag som ska kika på grammisgalan ikväll? :)

FRÅGOR:
Ja, det brukar ju vara så att ni läsare kan fråga mig vad som helst...
Så nu skulle jag vilja veta lite om mina läsare;
- Vad heter ni?
- Vad gillar ni med min blogg?
- Vad gillar ni inte med min blogg?

Jag är riktigt tacksam för svar.
Även om det är första gången ni kollar bloggen,
så kanske ni kan säga vad ni tycker ni också?
Sen så tycker ja väll, att ni inte behöver lämma ut massa information om er själva,
inte alla som vill det.
tex ; vad ni bor och så!
Det är inte sån information man vill lämmna ut såhär på internet.
Så därför skrev jag 3 jätte lätta frågor, som nästan vem som helst kan svara på!
Jag tycker det är jätte viktigt att veta vad sina läsare tycker och så.


Visst är det riktigt mysigt att krypa ner i en stor polotröja?
Eller huvtröja,
nu när det är så kallt ute?

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: på öland ;d

2009-01-08 @ 17:33:02
URL: http://bexih.blogg.se/
Postat av: filippa ja,

filippa :D!

allt ! ;d

absolut ingenting (: <3

2009-01-08 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0