Hanna goooooooes Shopping!

Ja, det stämmer verkligen!
Idag följde jag med mamma till stan, för att köpa present till min lillebror!
Vi hitade det vi sökte,
och givetvis så hittade jag lite saker till mig själv också!


- Vita skor, från din sko. 99:- !
- Rosa skor, från din sko. 49:- !
- Svarta skor (uggs) , från skopunkten. 249 :-
- Jeans, från Lindex (!?) . 299:-
- Grå tröja, från Lindex. 129:-
- Hårfärg, från H&M. 89:-
- Mascara, från H&M. 79:- !
- Nagelack, från H&M. 39:-

Och nu sitter jag här o målar naglarna med mitt super snygga rosa nagelack !
Det blir faktiskt riktigt fint :)
Nehe, nu ska jag ner och kolla om maten är färdig.
En outfit kommer lite senare.
Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0