hola`

ja, precis.
Nu är jag i spanien, som dom flesta redan vet.
Jag har det underbart.
igår var vi på marknad o jag köpte ett jätte fint armband.
Är faktiskt lite solbränd (aa)
inte så jätte mycket. Än. -.-
Idag gick jag och ''moster'' till en jätte mysig strand!
vit sand :D<3
I like that.
Måste faktiskt säga att jag älskar att prata spanska och engelska här.
Typ : gracias, thank you . ( säger man ju hela tiden )
nähä, nu har jag tio minuter kvar på datorn!
Sen ikväll ska vi ut och äta med min morbror och stina (hans flickvän '' moster '')  och några mer.
Ha det bäst så ses vi.
( loggar in ngn annan dag )
lr ska jag kanske betala mer så jag får sitta här lite till? :D
hahah.

KISS!

Kommentarer
Postat av: feliciaacastro

erkän sranden heter anfi beatch?

det är AS fiint där juh, vi var där tyyp hela tiden :D

Ha Det Så Kul <3!

2009-01-24 @ 19:08:40
Postat av: Emma

Det äger att prata spanska lite iallfall XD



farmor min och jag talka det lite här och var



saknar dig bebyy <33

2009-02-04 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0