kläder och tips. ♥

Satt och kikade på kläder från olika affärer :



♥ H&M - skit coolt, leopard mönstrat linne. ge mig!


♥ H&M -
Jag gillar leopard mönstrade kläder, här en kjol! ge mig!


 
♥ BIKBOK -
ett par coola byxor, rosa! I LOVEge mig!

♥ H&M -
jag bara älskar sånna här byxor, dom här blåa är skit coola! ge mig!



♥ BIKBOK - måstemåstemåstemåste ha!
( I sommras var jag i stockholm med mamma, vi såg ett par sånna här as coola tights, mamma gillade dom men
jag tyckte dom var asfula, menmen.. nu älskar jag dom! )


♥ BIKBOK - erk as häftig tee? ge mig!

♥ BIKBOK -
visst ser den riktigt mysig ut? ge mig!

jag fyller år snart, så ge mig? :D
XOXO
hannaa.


Kommentarer
Postat av: lisa

vilken fin blogg du har, älskar peace tröjan och byxorna förresten :D

2009-01-16 @ 22:02:37
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0