shopping...

Glöm inte att kolla in :
Söta rebeccas blogg här
Världens bästa tessan;s blogg här
Och super coola Louises blogg här


today
, efter skolan stack jag in till stan en sväng.
Måste bara säga att jag verkligen älskar H&M.
Man hittar alltid något där!
Man blir verkligen aldrig besviken.
Gör ni också det?
Idag hittade jag t.e.x en jätte söt väska,

♥ -Tischa, Lindex.
♥ - Jeans, Lindex
♥ - Väska, H&M.

Jag har börjat handla på Lindex helt plötsligt ?
- Aldrig gillat den affären, ? :P

Visst är den jätte söt, väskan? :)
Hittade även några spets-hårband, supercoola! ♥
Somsagt, man hittar alltid mig med en H&M påse i handen! :


Nehe, nu ska jag kolla på 90210!
Vi hörs, puss på er sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: Tack så jättemycket! :)



Din blogg är fin den med! Söt!

2009-01-12 @ 19:52:16
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: F E B B

oh nononon! Men tack baby! <333

2009-01-12 @ 20:47:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

höpp , jag tyckte du kunde dratt me mej in till stan! :'(!



:D<3

2009-01-12 @ 22:45:44
Postat av: EBBA

kan vi va ngn dag?:)<3

2009-04-11 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0