Sista dagen....

Ja, sista dagen ledigt idag!
visst har det gått riktigt fort?
Jag vill bara spola tillbaka tiden,
När vi satt där på pizzerian, alla glada för att vi hade fått jullov.
Skrattade och va väldigt glada.
Men jag får verkligen se det possetivt, jag går 2 veckor i skolan,
sen åker jag till Spanien.
+
Att man får träffa alla goa´ klasskompiar, det är väll ändå ett +  ? :)
Hur har erat lov varit?
 -
Mitt har varit underbart.
Men jag har inte träffat Tessan på hela lovet, o jag gråter för det. :'(
Ja, annars har det väll varit bra...

Idag har jag pluggat det sista och så har jag tagit det lugnt bara...
Det är inte helt fel? :)
Ingen dagens outfit idag..
Men ni får läsa lite extra ist!

dagens låt: Broken strings James Morrison.
dagens klädsel: Mjukisbyxor? :)
dagens skor: Inga skor.
dagens frisyr: uppsatt.
dagens mat: Lagade egen mat .
dagens planer: Plugga!
dagens vill ha: pengar!
dagens saknad: Tessan, måste jag verkligen säga!
dagens tråkigaste: Plugga!
dagens köp: Sminkbortagningsmedel.
dagens godis: ingenting, (Y)
dagens mående: trött, ändå sov jag till halv 12.
dagens äckligaste: Ingen :)
dagens sötaste: en riktigt gullig tjej , som är några år yngre.
dagens komplimang: Massa söta komentarer!
dagens kärlek: ehm, min hund? :)
dagens dryck: Mjölk (Y)
dagens telefonsamtal: Mamma, ? :)


Ett hjärta till dom fina komentarerna, o läsarna.

nu ska jag göra färdigt geografin.
Jag hoppar av glädje :'( !

Kommentarer
Postat av: tessan

Nä dt är hemskt!

varför ses vi inte lika ofta längre ? :'( <3

2009-01-09 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0