Sjukhuset!

Som ni kanske har hört talas om så är våran klass med i en cup.........

Våran klass är med i en cup som heter snickers cup.
Idag skulle  vi spela våran första match...
Mycket jämt, verkligen!
Iaf, mitt i matchen så blir jag fälld.
Jag bara flyger , nästan som en vållt (stavning) hah.
Fast jag typ snurrar på sidan..
Landar på hela högersidan, skadar typ knät, revbenet.. Men mest handen!
Det gjorde så klart riktigt ont!
Men, jag tog frisparken...
RIKTIGT DÅLIG
mer tänker jag inte säga, hahahah...
Lite senare i eftermiddag kännde jag mig riktgit dålig.
jätte ont i handen ( kunde inte röra den )
och yr o så skakig, och sen så mådde jag illa. :/
Så jag fick säga till min lärare att jag verkligen behövde lägga mig ner.
Så min söta kompis emilia fick följa mig upp till skolsköterskan, jag fick absolut inte gå själv.
Där fick jag handen tejpad och så fick jag lägga mig ner vila i en timme kanske ?
Sen kom mamma, då fick vi åka ner till vårdcentralen sen in till sjukhuset o röntga.
Men som tur väl var , så var det inget fel!
Vilken tur asså! :)
Så nu sitter jag här med min stödstrumpa, o skriver.. Det går väll sådär, hahah! :)

Så, eran dag kanske har varit bättre?
Btw, VI VANN MATCHEN.
Nu ska vi vidare! :D
Ah, ingen dagens outfit idag, ser inte riktigt klok ut.
Det kanske ni förstår ?
osminkad, i mjukisbyxor.

Men vi hörs!
puss på er, ♥
Och det blir nog inget tips idag..
Jag är verkligen jätte ledsen :( ♥

En slängkyss till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling! <3

dt va tur att dt inte va så allvarligt.

jag tänkte typ "jo dt vore ju snyggt om hon bröt handleden en vecka innan spanien"! :p<3

2009-01-15 @ 18:36:17
Postat av: tessan

haha oj råkade glömma skriva mitt namn (a)

2009-01-15 @ 18:37:42
URL: http://letssee.blogg.se/
Postat av: F E B B

Hey gumman! Ja vet inte. de bara blev så,iaf på PC. skumt! Jo jag mår bra, hur mår du hanna baby? =)

2009-01-15 @ 19:00:47
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: emilia

du är väldigt mkt sötare en jag!

huppas det blir bättre :=D <3

2009-01-15 @ 19:34:44
URL: http://millzzz.blogg.se/
Postat av: Klara Roos

Hallå där. Tyvärr blev du inte en av finalisterna i Veckans blogg, men bättre lycka nästa gång :) De tre som gick vidare är länkade i senaste inlägget, så om du vill är det fritt fram att rösta på din favorit!

2009-01-15 @ 20:24:45
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: jacob

hehheheheheheh

2009-01-17 @ 20:11:30
Postat av: jacob

kul eller

2009-01-17 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0