You are lovely ♥

Nu har jag ny header igen.
Kan verkligen inte bestämma mig,
så nu får det bli den här ett tag,
ska försöka har kvar det länge.
Vilket jag absolut inte kmr lyckas med.
Men vad tycker ni om den ?

Min söndag har varit en riktig slapp dag!
Sitter fortfarande här.
Håret uppsatt lite slarvit
En stor tischa på mig.
Och mysiga strumpor!

Jag har inte gjort någonting idag, förutom träning då.

nehe, nu hinner jag inte blogga mer.
Måste slänga i mig lite mat.

Glöm inte :
- Rösta på mig i Sandras blogg!
- kolla in Tessans blogg, som jag gjorde designen till idag!


YOU MAKE MY DAY!
jag menar det verkligen.

massa söta pussar från Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan, ja visst kan vi göra så :)

idag eller, ? :)

2009-01-11 @ 19:20:29
URL: http://bexih.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sv: Åå tack så mycket söt! (:

2009-01-11 @ 19:47:07
URL: http://paulinelorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0